Isnin, 10 November 2014

MUSTAFA ALI PENING KEPALA MASALAH DAP ??


Masalah yang senang disusahkan. Tak kan lah Mustafa tidak memahami masalah semasa yang telah dilakukan oleh DAP terhadap PAS selama ini ?

PAS terus dihina, dijijik oleh DAP berterusan termasuk Presiden DS Haji Abdul Hadi Awang. Kalau Presiden pun dihina sedemikian rupa, apatah lagi macai2 PAS ???????

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali menyifatkan kenyataan balas Setiausaha Organisasi DAP Anthony Loke, berhubung isu ketidakhadiran Presiden PAS dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan, lari dari premis asal.

Menurut beliau, Loke bukan sahaja mengubah premis asal, tetapi juga telah membuka kepada satu dimensi baharu yang menjurus kepada soal dalaman parti dan antara parti.

"Malah beliau (Loke) telah membuat olahan tentang PAS secara tidak berhemat dan tidak tepat," katanya ketika dihubungi Harakahdaily.

Mustafa berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Loke yang juga Ahli Parlimen Seremban semalam, yang kesal dengan pendirian beliau kerana menganggap ketidakhadiran Presiden PAS ke mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat, sebagai perkara remeh yang tidak perlu diperbesarkan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...