Isnin, 1 September 2014

Khalid Gereja tak puas hati ???


Khalid Gereja dalam ketakutan.

Pertama, ahli Parlimen Shah Alam itu menimbulkan kemarahan Sultan Selangor selepas mencadangkan kuasa Majlis Agama Islam Selangor (Mais) dibendung dan didakwa mengikut Akta Hasutan kerana kenyataannya itu.

“Sudah tentu saya ketakutan. Sudah tentu saya bimbang bagaimana reaksi orang ramai dan apa yang mereka fikirkan tentang saya,” kata ahli jawatankuasa (AJK) PAS Pusat itu kepada The Malaysian Insider.

Walaupun beliau berkemungkinan besar hilang kelayakan sebagai ahli Parlimen, Khalid berikrar tidak akan mengalah dan mengorbankan prinsipnya.

“Saya rasa tanggungjawab utama saya untuk memastikan kita mempunyai ajaran Islam yang sepatutnya dan wakil yang lebih bertanggungjawab. Sebab itu saya katakan begitu tentang Mais.”


Sumber: KLIK SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...