Ahad, 21 Januari 2024

Anwar, Azizah hadir majlis jamuan teh diraja

 

Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan isteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menghadiri Majlis Jamuan Teh Diraja di Istana Negara di sini, hari ini.

Anwar berkata, majlis itu turut dihadiri bekas Perdana Menteri, menteri Kabinet, duta asing dan pegawai tertinggi kerajaan.

“Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah turut meluangkan masa bersalaman dan beramah mesra bersama tetamu jemputan. Daulat Tuanku!,” katanya dalam hantaran Facebooknya, hari ini.

Turut hadir, Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil dan Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Johari Abdul.

Majlis Jamuan Teh Diraja yang dihadiri 2,500 tetamu itu, bersempena tamat pemerintahan Al-Sultan Abdullah sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-16 pada 30 Januari ini.

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar dipilih sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-17 untuk tempoh lima tahun bermula 31 Januari ini. – Bernama

https://media-perpaduan.com/2024/01/20/anwar-azizah-hadir-majlis-jamuan-teh-diraja/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...