Selasa, 28 Jun 2016

MUHYIDDIN DIPECAT UMNO TAPI KES SKANDAL KE MAHKAMAH MENGHANTUINYA!

Sebenarnya PENULIS ARTIKEL INI malas nak ulas kisah Muhyiddin dan Mukhriz selepas kena pecat ni. Namun bagi untuk seronok maka elok juga kita kupas sedikit!

Permintaan dan rayuan Muhyiddin dan Mukhriz sejak sekian lama untuk dipecat akhirnya telah dimakbulkan pada 25 Jun. Hampir setahun ditangguhkan dan dibiarkan Muhyiddin menyerang akhirnya selamatlah "kotoran kesan degil".

Muhyiddin selalu digambarkan sebagai anak ulamak, warak dan jadi imam solat. Tetapi ramai yang tidak tahu malah percaya Skandal Muhyiddin dengan Nika Gee Isteri Stanley Clement Augustin. Akuan Bersumpah Augustin jelas menyebut "Muhyiddin" antara punca perceraian mereka. Ramai pengikut Muhyiddin dan Protun mempertahankan Muhyiddin dan menganggap semua ini sebagai fitnah. Malah Muhyiddin sendiri dalam kenyataan medianya berkata sebagai Fitnah.


Namun sehingga ke saat ini Muhyiddin yang selalu mencabar Najib saman WSJ tidak pula berani melaporkan kepada polis atau menyaman bekas suami Nika Gee, Stanley Clement Augustin itu memfitnahnya. Atau saman RPK yang mendedahkan hubungan terlarang anak ulamak johor ini.

Apa yang kita ialah pada 19 Jun sebelum kes dibicarakan pada 20 Jun ialah usaha Muhyiddin dan team untuk membatalkan sebutan kes. Muhyiddin mengarahkan mencari Stanley sehingga lubang cacing dan mendesak Augustin untuk membuat SD kedua. Kes akhirnya berjaya ditangguhkan sehingga 16 Ogos 2016.

Bayangkan kalau kes itu dibicarakan pada 20 Jun dan fakta -fakta perceraian mahkamah menyebut punca perceraian itu ialah 'Muhyiddin' pastinya ia sangat memalukan gerakan Anti Najib. Tun M akan terpalit sama. Jadi usaha dilakukan cari jalan tangguhkan dahulu 20 Jun itu agar kes ini dapat dilewatkan. Begitu juga Muhyiddin memujuk Nika Gee menukar peguamnya kepada peguam DAP jadi akan banyak penangguhan dibuat.

'Bangkai Gajah tidak mungkin boleh ditutup dengam Nyiru' Semua ini balasan Allah jua. Yang kelihatan baik itu tidak semestinya adalah ahli syurga. Muhyiddin hanya satu kisah orang poltik yang tidak dapat lari dari Skandal. Jadi janganlah taksub kepada Muhyiddin tu!

Jadi dengan Skandal Muhyiddin ini mahukah anda percaya lagi Muhyiddin? Malu anak ulamak mcm ni.


Sumber: CaptainM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...