Jumaat, 19 Februari 2016

Pelajar Kolej Wanita Dirogol 4 Rekan Lelaki Dan Rakam Video


Pelajar Kolej Wanita Dirogol 4 Rekan Lelaki Dan Rakam Video| Sesi Pertemuan antara lima rekan bertukar menjadi tragedi malang bagi seorang gadis berusia 18 tahu apabila dia dipaksa meminum  minuman yang memabukkan sebelum dirogol oleh ke empat rekan lelakinya awal pagi 18.01.2016.
Dalam kejadian lebih kurang jam 00.30 pagi mangsa dibawa oleh kawan perempuannya ke MJC Batu Kawa untuk berjumpa dengan empat rakan lelaki.

Mangsa telah dipaksa oleh keempat empat suspek untuk sama-sama minum minuman keras jenama Golden Ice sehingga mabuk.
Mangsa menyatakan dirinya telah dirogol dalam keadaan mabuk dan tidak sedarkan diri. Semasa kejadian kawan (perempuannya) tiada di tempat kejadian dan telah balik ke biliknya sebab telah mabuk.
Apabila mangsa sedar mangsa merasakan sakit dan telah balik semula ke biliknya dlm keadaan menangis serta mengadu sakit .
Mangsa juga mendakwa kejadian tersebut telah dirakam oleh suspek menggunakan telefon bimbit mereka.
Bertindak atas maklumat tersebut pada 18/1/06 jam l/kurang 10.30 pagi sepasukan pegawai dan anggota daripada JSJ Padawan dan Balai Polis Balai Batu Kawa telah membuat tangkapan terhadap keempat2 suspek di Batu Kawah.
Ketua Polis Daerah Padawan, Superintendan Ng Ah Lek berkata ,Polis memberkas empat pelajar kolej berumur 18-19 tahun untuk siasatan lanjut dan merampas telefon sebagai bukti.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...