Jumaat, 5 April 2013

PERANGAI BURUK PAS KIAN TERSERLAH


Kemelut dalaman yang sedang melanda Pas ketika ini beberapa negeri menunjukkan betapa buruknya parti itu apabila diberikan sedikit peluang untuk memegang kuasa, demikian pandangan Exco Pemuda UMNO Malaysia, Ustaz  Hj Mohd Afandi Yusof.
“Apa yang berlaku itu sebenarnya satu rahmat…..kenapa saya katakan begitu…Ini kerana jika Pas sebelum ini cukup lantang mengatakan mereka berbeza dengan UMNO, itulah jawapannya iaitu Pas juga sebuah parti politik.
“Pelbagai kemelut dan juga masalah calon dan perebutan kerusi antara mereka dan sebagainya lagi adalah satu bukti jelas dan nyata yang mana mereka juga seperti parti-parti politik lain. Tidak ada bezanya.
“Nikmat kuasa dan segala-galanya telah merubah Pas hari ini. Jika sebelumnya kita jarang mendengar sepertimana yang berlaku di Kedah, hari ini kita boleh tengok dan baca sendiri kemelut yang berlaku. Begitu juga negeri-negeri lain,“ katanya kepada UMNO-Online di sini.
Tegas beliau lagi kebenaran yang terpancul hari ini menyerlah sikap serta wajah sebenar pimpinan Pas yang bermimpikan Putrajaya bersama sekutu mereka.
“Dulu mereka hanya nampak nak buat Hudud dan menegakkan syariat Allah….Akur segala-galanya. Tetapi hari ini tengok apa yang berlaku. Makin hampir pilihan raya makin pecah tembelang mereka yang sebenarnya.
“Sama-sama kita tunggu dan lihat bagaimana permainan politik mereka menjelang pilihan raya kali ini. Jika tiaka pincang pun mungkin dalam keadaan huyung-hayang untuk masuk ke medan perang pilihan raya nanti,” ujarnya.
Sumber:pemudacom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...