Ahad, 14 April 2024

IRAN MELANCARKAN BERPULUH-PULUH PESAWAT BERANI MATI KE ARAH ISRAEL, DI TENGAH-TENGAH AMARAN YANG KEDUA

 

Sumber Yang Sama Mengesahkan Bahawa Iran Melancarkan Berpuluh-Puluh Pesawat Berani Mati Ke Arah Sasaran Israel, Di Tengah-Tengah Keadaan Berjaga-Jaga Yang Belum Pernah Berlaku Sebelum Ini Oleh Sistem Keselamatan Di Tel Aviv.

Menurut Media Arab Dan Antarabangsa, Pelancaran Pesawat Ini, Yang Ditujukan Ke Israel, Dipantau.

Tentera Israel, Serta Pegawai Keselamatan Amerika, Mengesahkan Bahawa Mereka Telah Memantau Pelancaran Pesawat Ini.

Jurucakap Tentera Israel Berkata Bahawa Tenteranya Memantau Dengan Teliti Pelancaran Pesawat-Pesawat Ini, Dan Mereka Telah Menyekat Sistem Navigasi Penerbangan Awam, Dan Sedang Bersiap Untuk Menghadapi Pesawat-Pesawat Yang Mungkin Tiba Beberapa Jam Kemudian.

 Beliau Menegaskan Bahawa Terdapat Kerjasama Yang Besar Dengan Amerika Syarikat Dan Negara-Negara Lain Untuk Menghadapi Pesawat Ini.

Bagi Pihaknya, Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu Berkata Dalam Ucapan Yang Dirakamkan, Dalam Beberapa Tahun Kebelakangan Ini, Malah Dalam Beberapa Minggu Kebelakangan Ini, Israel Telah Bersiap Sedia Untuk Kemungkinan Serangan Terus Dari Iran... Sistem Pertahanan Kami Digunakan, Dan Kami Sedang Bersedia Untuk Sebarang Senario, Sama Ada Dalam Pertahanan Atau Serangan... Negara Israel Kuat, Tentera Israel Kuat, Dan Orang Ramai Kuat. Menurut Ungkapannya.

Netanyahu Menyatakan Penghargaannya Atas Pendirian Amerika Syarikat Dengan Israel, Serta Sokongan Great Britain, Perancis, Dan Banyak Negara Lain.

Beliau Berkata: Saya Telah Menetapkan Prinsip Yang Jelas, Iaitu Sesiapa Yang Mencederakan Kami, Kami Akan Mencederakannya Kami Akan Melindungi Diri Kami Daripada Sebarang Ancaman Dan Kami Akan Melakukannya Dengan Penuh Tenang Dan Tekad.

Dia Menyeru Orang Israel Untuk Mengekalkan Keberanian Mereka Dan Mematuhi Arahan Barisan Hadapan

Https://Www.Alquds.Com/Ar/Posts/116647

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...