Sabtu, 12 Oktober 2013

PENGAWAL PERIBADI "CAP AYAM" ??

Gambar hiasan
JOHOR BAHARU: Berang dengan tindakan seorang lelaki dan rakannya yang memandu laju di sebuah kawasan perumahan, seorang ahli perniagaan dan dua pengawal peribadinya menahan kereta itu lalu menendangnya sehingga kemik.
Dalam kejadian di Taman Mutiara Rini di sini Rabu lepas, mereka turut mengarahkan kedua-dua lelaki itu keluar daripada kereta dan apabila enggan, seorang daripada pengawal peribadi itu mengangkat bajunya bagi menunjukkan sepucuk pistol yang tersisip di pinggang.
Mangsa berusia 20an yang takut dengan ancaman itu kemudiannya melarikan diri lalu membuat laporan polis pada 10.30 malam.
Susulan laporan itu, sepasukan polis telah menahan ketiga-tiga suspek berkenaan dan merampas dua pucuk pistol jenis Glock, 22 butir peluru, dua sarung pistol, empat salinan borang lesen senjata api dan sebuah kereta Proton Wira berwarna biru.
"Perselisihan faham di antara mereka dipercayai berlaku apabila suspek berang dengan mangsa yang memandu kereta secara laju di kawasan taman perumahan," kata ketua polis daerah Nusajaya Supt Noor Hashim Mohamad pada satu sidang akhbar pada Jumaat.
KLIK SINI untuk berita selanjutnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...