Rabu, 23 Oktober 2013

KEPIMPINAN BARU TERUSKAN PERJUANGAN UMNO HINGGA KE AKAR UMBI

A. Latiff bin Awang - Ketua UMNO Bahagian Marang

Ketua Umno Bahagian Marang, YB. A. Latiff Awang beriltizam untuk memulihkan semula kekuatan Umno bahagian itu serta menarik sokongan penduduk tempatan terhadap parti itu dan Barisan Nasional (BN).

Sehubungan itu, beliau yang diberi tanggungjawab menerajui bahagian itu pada pemilihan baru-baru ini mengharapkan sokongan semua pihak, terutama sayap-sayap parti dan bekas pemimpin bahagian bagi merealisasikan hasrat untuk ‘menawan’ semula kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dimenangi pembangkang pada pilihan raya umum lalu.

Pada pemilihan itu, YB A Latiff yang juga Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri, dipilih sebagai ketua bahagian selepas mengalahkan tiga calon lain, termasuk penyandang jawatan, Dato’ Yahya Khatib Mohamad.


Beliau yakin dengan kerjasama jawatankuasa bahagian dan pemimpin sayap parti, usaha menyatukan pemimpin dan ahli Umno di bahagian berkenaan selepas ini menjadi lebih mudah.

 “Bila Umno bersatu semula, kita akan adakan program-program bagi menarik sokongan rakyat kepada Umno dan BN,” katanya kepada Teganukita hari ini ini.

KLIK SINI untuk ulasan selanjutnya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...