Selasa, 25 Disember 2012

MANUSIA PALING MULIA DI MATA AHLI PAS ADALAH MANUSIA PALING HINA DI SISI ALLAH TAALA !!!


Isu Pemberian Kawasan Balak di Kelantan kpd 2 Pimpinan DAP Perak(Nga & Ngeh). 

"Pengalaman saya sebagai Ahli Lmbaga Pengarah Anak Sykt Kerajaan Negeri Kelantan sebelum ini boleh saya gambarkan bahawa kelulusan hampir 25,000 ekar kawasan balak kpd 1 Syarikat kepunyaan Nga & Ngeh ini merupakan 1 kelulusan luar biasa & istimewa. Ini merupakan jumlah tanah yg agak besar di luluskan & ianya perlu melalui kelulusan khas. Persoalanya kenapa kpd 2 pimpinan DAP ini & Mengapa sehingga sejumlah yg amat besar & nilai puluhan juta? Sedangkan kelulusan sebegini tidak di berikan kpd anak2 syarikat kepunyaan kerajaan Negeri sekali pun." 

Terdahulu Nik Aziz menafikan pendedaahn ini dgn memaki hamun BN & Media tp kebenaran itu pasti akan menjelma utk tatapan rakyat seluruhnya. 

"Kebenaran ini harus d lihat terutama kpd rakyat kelantan dgn mengetepikan persepsi kepartian. Ini isu urustadbir negeri. Ini Isu harta & tanah rakyat Kelantan. Kenapa di berikan kpd kepimpinan DAP Perak? & Tujuan apa kelulusan istimewa ini d berikan?? & Atas tujuan apa d berikan??Adakah ini Rasuah dlm Pakatan utk menentukan sesebuah keputusan di capai sepakat terutama dlm pmbentukan kerajaan Pembangkang Negeri Perak seawal 2008.???"

Wan Khairul Ihsan
Presiden OMBAK
Org Muda Berpadu Anti Korupsi

Terkini selepas kenyataan SUA MB Kelantan dan Respon Dari Gerakan TUKAR serta kebimbangan Rakyat Kelatan, MAKA:

Ngeh dan Nga Tempelak Pemimpin Pas Yang Bocorkan Maklumat Tanah 10,526 Ekar.

Pengerusi DAP negeri, Datuk Ngeh Koo Ham menempelak pemimpin Pas yang membocorkan rahsia pemberian tanah seluas 10,526 ekar di Gua Musang Kelantan.
Ngeh hairan bagaimana dokumen tersebut boleh bocor sedangkan itu adalah maklumat sulit antara mereka dan pemimpin PAS.

Allah akan tunjukkan kebenaran satu persatu.... Mungkin doa dan solat hajat kalian telah termakbul. Sebelum ini pembohongan dan kesalahan moral oleh Anwar Ibrahim telah terbongkar dan kali ini penipuan dan perbuatan jijik Nik Aziz pula terbongkar dengan sendirinya, sedangkan Nik Aziz Nik Mat adalah manusia paling suci di dunia pada pandangan Parti Pas!

Siput BABI bukan BABI,
Parti Islam PAS, bukan Islam... Hanya parti Politik yang dikerumuni oleh Politikusss!

Sumber:budaksrikinta
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...