Selasa, 12 September 2017

PENTADBIRAN NEGERI PULAU PINANG LIM GUAN ENG BENAR-BENAR JAHAT

Kisah Tersembunyi Tentang Edmund Gan Eu Lee & Kilang Haram Sungai Lembu

Pada 21 Ogos 2017, The Third Force (TTF) memulakan siri pendedahan yang berkaitan dengan kilang haram di Kampung Sungai Lembu, Bukit Mertajam. Pada hari tersebut, TTF menyiarkan nama-nama 179 penduduk kampung yang menandatangani petisyen terhadap kilang akibat kebimbangan bahawa asap dan abu yang disebarkan adalah karsinogenik dan melonjak kadar kanser ke tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Sejak itu, kami telah menemui siri dokumen yang menunjukkan betapa tidak cekap, tidak konsisten dan benar-benar jahat pentadbiran negeri Pulau Pinang Lim Guan Eng. Sebahagian daripada dokumen-dokumen ini telah didedahkan, sementara yang lain disimpan di peti besi sementara menunggu tarikh matang satu minggu yang dikeluarkan oleh peguam Shamsher Singh Thind untuk Lim Guan Eng memberi respon.

Namun, kami tidak dapat apa-apa.
Memandangkan ini, TTF telah mengambil keputusan untuk membongkar keterlibatan Ketua Menteri Pulau Pinang dan EXCOnya, Phee Boon Poh, untuk menyembunyikan bahaya alam sekitar dan kesihatan yang disebabkan oleh kilang itu dengan pemilik kilang Edmund Gan Eu Lee . Untuk permulaan, TTF akan menangani soalan bilion dolar yang mungkin ada pada fikiran semua orang, satu soalan yang mungkin memberi petunjuk tentang mengapa DAP berhempas-pulas untuk melepaskan Phee Boon Poh dari penahanan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)?
SIAPA EDMUND GAN EU LEE?

Edmund adalah seseorang yang mungkin anda panggil big gun dalam “industri emas hitam” (arang) di utara dan merupakan tokoh yang berpengaruh dalam senario bekalan habuk kayu. Beliau adalah pengarah GBH (BM) Sdn Bhd – syarikat swasta terhad (lihat dokumen di bawah) yang diperbadankan pada 14 September 2006 – dan berkait rapat dengan taikun kayu di Semenanjung Malaysia serta di Sabah dan Sarawak.


Sumber  bersambung:  KLIK DISINI


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...