Isnin, 23 Julai 2018

MALAYSIA TELAH MENJADI ANJING BERJALAN CIA SEJAK ZAMAN MAHATHIR


Jadi, kenapa NERAKA PAKATAN HARAPAN membuat banyak bunyi dan menuduh Najib melakukan pengkhianatan? Tidakkah mereka tahu bahawa sejak zaman Mahathir Malaysia telah bekerja untuk CIA serta banyak kerajaan asing yang lain? Dan Malaysia telah menculik dan menahan banyak orang, kadang-kadang selama lapan tahun seperti Yazid, hanya kerana kerajaan asing mengatakan demikian.

USS COLE DIBOM PADA TAHUN 2000 DAN CIA MEMINTA MALAYSIA UNTUK MENAHAN YAZID SUFAAT

Pakatan Harapan menimbulkan kebimbangan mengenai pengkhianatan Najib Tun Razak. Mereka menuduh Najib bekerja dengan atau untuk CIA. Sebenarnya, Malaysia telah menjadi anjing berjalan CIA sejak Tun Dr Mahathir Mohamad menjadi Perdana Menteri pada 1981. Dan itu adalah Mahathir yang mendakwa bahawa Anwar Ibrahim adalah agen CIA.
Pada Oktober 2000, ketika Mahathir masih Perdana Menteri, USS Cole diserang oleh pengebom bunuh diri di Aden, Yaman. Serangan itu disumbangkan oleh al-Qaeda dan ledakan itu merobek lubang di kapal kapal itu, membunuh 17 pelaut AS dan mencederakan 39 orang lain.

YAZID DITAHAN DAN DITAHAN DI KAMUNTING ATAS PERMINTAAN CIA

Siasatan CIA menunjukkan bahawa pengebom bunuh diri telah pergi ke Malaysia sebelum itu dan telah bertemu dengan warganegara Malaysia Yazid Sufaat. CIA kemudian meminta Cawangan Khas Malaysia untuk membantu menahan Yazid supaya mereka dapat menanyainya.
Cawangan Khas Malaysia melakukan apa yang dikehendaki CIA dan mengadakan Yazid di bawah tahanan tanpa perbicaraan selama lapan tahun. Malah, Cawangan Khas Malaysia menahan Yazid dua kali, bukan kerana jenayah yang dilakukannya di Malaysia tetapi kerana CIA mahu dia ditahan. Dan Yazid ditahan di Kamunting dan tidak di Guantánamo Bay di Cuba.

MALAYSIA MENCULIK RAMAI UMAT ISLAM THAILAND DAN SECARA RAHSIA MENGHANTARNYA KEMBALI KE THAILAND

Ini bukan kali pertama Kamunting digunakan untuk menahan rakyat Malaysia serta orang asing atas permintaan kerajaan asing, termasuk Singapura. Dan semasa masa Mahathir Malaysia juga menahan orang Islam Thai atas permintaan kerajaan Thai. Tetapi Thai ini tidak ditahan secara sah. Mereka diculik dan dihantar secara rahsia ke Thailand walaupun mereka sebenarnya rakyat Malaysia.
Jadi, kenapa neraka Pakatan Harapan membuat banyak bunyi dan menuduh Najib melakukan pengkhianatan? Tidakkah mereka tahu bahawa sejak zaman Mahathir Malaysia telah bekerja untuk CIA serta banyak kerajaan asing yang lain? Dan Malaysia telah menculik dan menahan banyak orang, kadang-kadang selama lapan tahun seperti Yazid, hanya kerana kerajaan asing mengatakan demikian.

KETUA CAWANGAN KHAS BARU MALAYSIA, HAMID BADOR, BOLEH MENGESAHKAN BAHAWA MEREKA TELAH BEKERJA SEBAGAI 'LENGAN' CIA SEJAK ZAMAN MAHATHIR



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...