Khamis, 19 September 2013

DS HADI BERJIWA RAKYAT - HAK TUIH ?????

Hanya untuk tunjuk kepada masyarakat bahawa beliaulah seorang
pemimpin yang prihatin - konon2 nya
"RUMAH KATA PERGI, KUBOR KATA MARI" - JANGAN HIDUP MENGAMALKAN SIKAP SOMBONG.  BERILAH PERKHIDMATAN KEPADA WARGA MARANG. MENANG-MENANG DAH.....

"KUMAN DILAUTAN NAMPAK, GAJAH DIHADAPAN MATA TIDAK NAMPAK"

KEBODOHAN SERTA PERANGAI NYANYOK HAJI HADI KIAN TERSERLAH SEJAK KEBELAKANGAN INI.

DS Hadi janganlah sombong dan bongkak serta berpura-pura tidak setuju terhadap program pemerkasaan ekonomi Bumiputera pada Sabtu yang diumumkan Datuk Seri Najib Razak ekoran insentif itu hanya diberikan kepada satu kaum dengan meminggirkan kaum minoriti di Malaysia.

ATAU DS Hadi menerima tekanan daripada DAPig dan PKR. Ini menunjukkan beliau tiada pendirian yang tetap, tidak sepertimana pemimpin2 PAS yang lain.

Ini jelas semasa penubuhan serta pelancaran LKTP pada tahun 1956. Beliau menolak sekeras-kerasnya atas dasar kepentingan beliau sendiri. 

Penempatan peneroka di tanah rancangan Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (LKTP) atau lebih mudah disebut sebagai Felda, sejak 1956, membawa sejuta harapan. Penempatan secara tersusun dan sistematik ini diharapkan mampu untuk melepaskan sejumlah besar bumiputera, khususnya orang Melayu, daripada belenggu kemiskinan dan memberikan mereka harapan untuk hidup selesa pada masa hadapan.

Itu sebabnya pengikut PAS terutama Daerah Marang tiada seorang pun yang dapat menyertai rancangan tersebut sehingga ke hari ini, kerana mengikut KEBODOHAN HAJI HADI SENDIRI.

DI MARANG CONTOHNYA SEJAK 32 TAHUN BELIAU MENERAJUI KEPIMPINAN, TIADA SEBARANG PEMBANGUNAN YANG BELIAU DAPATKAN UNTUK RAKYAT MARANG.

CUKUPLAH HADI UNTUK MENIPU RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA WARGA MARANG, KONON-KONON BELIAU LAH SEORANG PEJUANG MEMBELA NASIB RAKYAT....TUIHIII.

HANYA PANDAI BERPIDATO DI MASJID SAJA, TAPI TIDAK PANDAI UNTUK MELAKSANAKANNYA. BERCAKAP BOLEH LA...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...