Khamis, 31 Mei 2012

PAS - PARTI CACAR MARBA GUNA ARTIS YANG TIDAK LAKU DIPENTAS DUNIA HIBURAN ???


Pas guna artis tarik orang ramai hadir ceramah cukup menjijikkan.


Bagi orang terdesak, mereka akan menggunakan apa saja yang ada di sekeliling dan boleh mendatangkan faedah kepada mereka. Begitulah yang terjadi kepada Pas yang kebelakangan ini menggunakan beberapa artis bagi menarik orang ramai hadir ke cemarah mereka.

Sebelum ini, antara artis yang dijadikan ‘umpan’ oleh Pas untuk menarik minat orang ramai datang ke ceramah mereka ialah Bob Lokman dan Catriona Ross.

Kedua-dua artis tersebut telah ‘dijaja’ ke segenap pelosok sebagai ‘pelaris’ ceramah-ceramah Pas yang kian merosot kehadirannya akibat isu-isu lapuk diputarkan oleh penceramahnya.

Terbaru, seorang pelakon berstatuts janda, Abby Abadi pula ‘dijaja’ Pas untuk tujuan yang sama.
Dengan kehadiran Abby pada ceramah Pas, orang ramai menyangka atris berkenaan telah masuk Pas dan berjuang untuk parti tersebut.

Bagaimanapun, pelakon tersebut tampil memberi penjelasan di laman twitternya menafikan dia hadir dalam majlis Pas kerana minat pada perjuangan parti itu.

Sebaliknya, artis tersebut mendedahkan taktik busuk pemimpin Pas yang mengajaknya turut berada di pentas politik parti itu.


Perkembangan mutakhir Pas menggunakan artis untuk menarik minat orang ramai datang ke ceramah mereka secara jelas menzahirkan kaedah terdesak parti itu menggunakan individu tertentu bagi kepentingan politik mereka.

Inilah sikap sebenar pemimpin Pas yang bijak menggunakan peluang yang terhidang untuk ‘menjerat’ orang ramai dalam memberi sokongan kepada parti mereka.

Pemimpin Pas sebenarnya sudah tidak ada isu untuk menarik minat orang ramai datang ke ceramah mereka, lalu mereka menggunakan artis sebagai umpan.

Khabarnya ramai yang mengeluh apabila artis yang dipanggil sebagai penceramah sebenarnya mahu memberitahu orang ramai bahawa mereka kini sudah insaf setelah sekian lama hidup bergelumang dengan maksiat ketika menjadi artis dan kini mahu kembali ke pangkal jalan.

Sepanjang cermah tersebut, artis berkenaan tidak pun menyentuh pasal Umno atau Barisan Nasional (BN), mahu pun mengutuk pemimpin kerajaan BN seperti yang sering dilakukan pemimpin Pas.

Maka hampalah penyokong-penyokong Pas yang selama ini sering disogokkan dengan kata-kata hina dan nista terhadap pemimpin BN seperti yang dilakukan pemimpin mereka.

Sumber:teganukita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...