Rabu, 16 Mei 2012

PAKATAN YANG DIRANCANG OLEH PAKATAN RAKYAT TERBONGKAR ???

Butiran dari RBFOnline........  KLIK DISINI SEGERA  


DISINI TERUS PUN BOLEH terlalu hebat dimuka surat 1 & 2


Agensi Perisikan Pusat kerajaan Amerika Syarikat, "NED, rangkaian organisasi di Malaysia 


UNITE DAN PENDAHULUAN REFORMASI PEMILIH 

Salam. Kami, Jawatankuasa Pemandu BERSIH 2.0, menjemput organisasi anda untuk menyertai dan bersatu dengan kami untuk memajukan pilihanraya yang bersih dan adil di Malaysia. Kebanyakan masih perlu dilakukan dan Bersih 2.0 memerlukan sokongan anda dan membantu untuk membuat misi menjadi kenyataan untuk demokrasi Malaysia. 

BERSIH 2.0 percaya bahawa hanya menerusi pilihanraya yang bersih dan adil, rakyat boleh menentukan nasib mereka sendiri dan mengharapkan pemegang jawatan awam untuk bertindak dengan pertanggungjawaban dan berkesan. Jalan untuk reformasi system pilihanraya adalah sebahagian daripada proses demokrasi, termasuk kedaulatan undang- undang-undang, perlindungan hak asasi manusia, tadbir urus yang baik dan pembangunan mampan di Malaysia. Sebagai rakyat, kita boleh menjadikan ini realiti kami. 

bersambung dan banyak lagi.....

Sila bawa ahli dan kawan-kawan anda ke pelancaran itu. Anda boleh menghubungi Nurul di 03-77844977 untuk maklumat lanjut. 

Yang ikhlas, 
Dato 'Ambiga Sreenevasan 
Pengerusi
---------------------------------------------------------------------------
Banyak lagi perkara-perkara yang anda tidak tahu terdapat didalam beberapa laman web yang tercatat didalamnya. Klik dimana saja laman web yang anda ingin layari pasti mengejutkan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...