Selasa, 8 Mei 2012

ADUN BUKIT ANTARABANGSA KELUAR LESEN RUMAH URUT/LESEN PELACURAN ???

Azmin ketika ditanya wartawan dalam satu majlis, menyalahkan UMNO sebagai punca masalah tersebut.

Itu biasalah, apa pun SOP Anwar dalam menjawab soalan wartawan (menyalahkan UMNO), turut terpakai pada Azmin Ali – kekasih dan madu dalam masa yang sama.

Yang hebatnya, dengan mengeluarkan kenyataan tersebut, seolah-olahnya Azizah tidak tahu yang Azmin dan keluarganya sudah berpatah orang berkerat rotan sekian lama, dek ketaksuban Azmin kepada politik dan wang yang dijanjikan oleh Anwar Ibrahim.

Penulis katakan, Azizah sebenarnya tahu masalah Azmin dan keluarganya tapi dia tidak ada peluang untuk menyatakan dalam situasi yang sesuai sebab nanti nampak sangat tidak kenanya.  Jadi, luahan hati Hajah Che Tom semalam umpama bulan jatuh ke riba buat Azizah untuk menjatuhkan lagi imej Azmin.

Ramai orang luar dalam PKR pun tahu, Azizah memang anti dengan Azmin sebab Timbalan Presiden PKR itu senang-senang lepaskan isterinya sendiri untuk dilahap Anwar – suami Azizah, bapa Nurul Izzah (ada video).  Walaupun kisah itu dah berlaku beberapa ketika, tapi ia kembali menghantui tidur malam Azizah setelah Nalla menyerahkan video adegan itu kepada peguam untuk dibuktikan di Mahkamah.

Sekarang Azizah tahu tuduhan itu ada video, bukan air liur semata.  Sudahlah Azizah terpaksa melihat video Anwar bergomol dengan China Doll tahun sudah, silap-silap tahun ini, video Anwar dan Shamsidar main aiskrim pula.

Bertambahlah meluat Wan Azizah dengan Azmin.

Selanjutnya: Klik Disini Segera
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...