Ahad, 31 Mac 2013

Sah PAS adalah Parti atau Puak Ajaran Sesat



Prof. Madya Ustaz Mohd Noor Deris dengan nada sinis dan bertenaga menekankan bahawa PAS adalah Parti atau Puak Ajaran Sesat. Selagi kedudukan PAS dikatakan kuat, maka kuatlah lagi kedudukan KRISTIAN di Negara kita.

PAS semakin teruk serta menyeleweng keterlaluan daripada landasan Islam, menjauhi diri daripada orang Islam dan semakin erat dengan puak-puak Anti Islam seperti AMBIGA dan DAP.

PAS telah mengenepikan pemimpin terdiri daripada Ulama dan menyerap masuk pemimpin yang mempunyai watak serta perangai yang cukup menjijikkan, selain daripada bersekongkol dengan pemimpin yang cukup-cukup keji perlakuannya seperti Nuar Al-Juburi panggilan yang diberi oleh Mat Sabu atau Mat Sapu BO (Sapu Bini Orang).


Tok Wali Selipar, Haji Hadi serta pengikut-pengikutnya berpolitik secara membuta tuli mengikut hawa nafsu syaitan sejak bergabung dengan Pakatan Rakyat, termasuk kepentingan wang ringgit serta mempergunakan ayat-ayat quran bagi mengelirukan pengikut taksubnya.

Ucapan yang padat serta cukup bermakna telah disampaikan didalam ceramahnya di perkarangan rumah Datuk Razali Idris, Kg. Baru Rhu Muda, Marang pada 30/03/2013 bermula jam 9.00 malam. 

Kalau nak dinyatakan disini terlalu panjang, cukuplah disini dulu. Satu jam ceramah beliau.

Artikel bersambung….. ucapan Prof Dr. Muhammad Fairus Khairuddin dan KLIK DISINI untuk ke laman facebook.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...