Rabu, 27 Mac 2013

Kemelut Makin Parah, Pas Bakal Masuk Gelanggang PRU 13 Serba Tempang


KUALA TERENGGANU 27 Mac – Kemelut dalaman yang melanda Pas ketika ini bukan saja makin parah di Kedah tetapi turut melanda beberapa negeri lain termasuk Terengganu
Justeru Exco Pemuda UMNO Malaysia yang juga Ketua Pemuda UMNO Kuala Terengganu,  Badrolhisham Zaki percaya Pas kali ini akan menyertai pilihanraya umum ke 13 dalam keadaan serba tempang.
“Ini bukan lagi satu rahsia… masing-masing dalam Pas bercakap soal calon…dan masing-masing juga bercakap soal pembahagian kerusi dan macam-macam lagi. Jika dulunya mereka mengatakan UMNO dan BN penuh dengan masalah, hari ini apa jadi kepada mereka.
“Bak kata pepatah tepuk air di dalam dulang akhirnya terpercik ke muka sendiri. Ini belum lagi kekecewaan ahli-ahli Pas peringkat akar umbi terhadap tindak tanduk kepimpinan atasan mereka yang dilihat sudah tidak ada pendirian dan dicucuk hidung oleh rakan pakatan pembangkang mereka sendiri,” katanya kepada MediaUMNO di sini.
Kata beliau lagi soal kuasa dan kepentingan politik telah menenggelamkan segala-galanya dan perkara itu tidak boleh disembunyikan lagi.
“Bangkai gajah kalau ditutup dengan apa sekali pun lambat laun akan berbau juga….Cumanya cara mana dan kaedah mana untuk menutup perkara berkenaan.
“Rakyat dah tahu dan boleh melihat gerak geri perjuangan Pas hari ini. Kita yakin pada PRU 13 ini bukan saja rakyat tetapi ahli Pas sendiri akan menghukum parti mereka atas kemelut dan kegagalan mereka dalam pakatan pembangkang,” ujarnya.-MediaUMNO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...