Isnin, 14 November 2011

Keuntungan berganda bagi orang yang bersyukur

Rakyat perlu bersyukur kerana kerajaan telah berikan segala keperluan dan bantuan untuk memastikan golongan miskin dapat menjalani kehidupan yang selesa.

“Mereka yang sentiasa bersyukur di atas nikmat yang diterima hari ini pasti mendapat keuntungan yang berganda kemudian hari kelak,” kata Menteri Besar Dato’ Seri Haji Ahmad Said.


Beliau berkata demikian di majlis penyampaian bantuan kepada penerima bantuan Jabatan Kemajuan Masyarakat (JKM) di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Tunggal di Masjid Bukit Tumboh semalam.

“Saya harap orang Bukit Tunggal ni pakat sokong kerajaan dan kembalikan kepada parti UMNO untuk melaksanakan segala program kemasyarakatan,” katanya.

Seramai 740 orang penerima bantuan JKM dalam DUN Bukit Tunggal hadir untuk menyambut kedatangan Menteri Besar dan rombongan dalam rangka lawatan sehari ke DUN berkenaan.

Sehubungan itu, Dato’ Seri Haji Ahmad berkata, Barisan Nasional (BN) sudah kenal pasti calon yang mempunyai kekuatan untuk merampas DUN Bukit Tunggal dari parti pembangkang.

Katanya, di Parlimen Kuala Nerus, BN menang tiga kerusi DUN iaitu Tepoh, Teluk Pasu dan Seberang Takir serta tewas di DUN Bukit Tunggal dengan majoriti 336 undi.

“InsyaAllah dalam pilihanraya akan datang kita yakin dapat rampas kembali kerusi berkenaan berdasarkan sokongan rakyat kepada BN semakin terserlah,” katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...