Selasa, 5 Februari 2013

SKANDAL SEKS MAT SABU TERBONGKAR KEMBALI

                         
Rupanya skandal Mat Sabu dengan Normah yang tertangkap di Hotel Perdana tidak terhenti setakat itu. Masih ada lagi cerita panas dan sensasi tentang perbuatan Mat Sabu dan skandalnya yang belum didedahkan.

Terbaru anak kepada si Normah yang lebih dikenali sebagai Boboi tak tertahan menanggung malu dan benci yang amat kepada perlakuan Mat Sabu yang menjijikkan.

Memang benar, Mat Sabu terlepas dari dari tindakan undang-undang. Namun hakikatnya beliau sedang berdepan dengan satu situasi yang amat berat memandangkan anak Normah bila-bila masa sahaja akan mendedahkan perihal beliau dengan ibunya sepanjang ketiadaan ayahnya. Mat Sabu memang jenis manusia yang tikam kawan dari belakang. 

Sebenarnya Mat Sabu tidak asing lagi kalau bertandang ke rumah Normah. Dibuatnya macam rumah sendiri...bukan rumah saja, isteri kawan tu pun dibuat macam isteri sendiri. Jahanam sungguh Mat Sabu. 

Anak Normah dikatakan bengang apabila Mat Sabu sering datang ke rumahnya. Tambah bengang lagi apabila dia kerap terserempak dengan Mat Sabu yang baru keluar dari bilik ibunya. Beliau hampir menumbuk Mat Sabu kerana tak sabar lagi dan menjadikan ibunya mangsa nafsu serakahnya.

Tindakannya itu ditahan dan disabarkan oleh ibunya. Menurutnya, bukan sekali beliau terserempak Mat Sabu keluar masuk bilik ibunya sesuka hati, malah banyak kali si jantan sundal ini berbuat demikian.

Artikel selanjutnya sila baca dan KLIK DISINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...