Selasa, 17 Julai 2012

PENGAGIHAN DANA BAKTI REMAJA DUN RHU RENDANG 2012 - FASA 1


Rhu Rendang 15/07/2012 - Program Dana Bakti Remaja 2012 Fasa 1 peringkat DUN Rhu Rendang telah diadakan di Dewan Utama Majlis Daerah Marang. Seramai 1,064 orang remaja menerima bantuan tersebut, terdiri daripada kawasan peti undi, Kelulut, Kg. Baru Bukit Kecil, Batangan, Rhu Muda, Seberang Marang dan Seberang Marang Pantai.

Program telah disempurnakan oleh Pegawai Pembangunan DUN Rhu Rendang, Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku. Didalam program ini, anak jati Terengganu terutama golongan belia di negeri ini terus mendapat manfaat daripada kerajaan negeri yang sememangnya prihatin mengenai pelbagai aspek terutama berkaitan kebajikan, kemudahan dan pendidikan.

Sehubungan itu, beliau meminta golongan belia dan remaja supaya sentiasa bersyukur dan berterima kasih kepada Kerajaan BN yang sentiasa membela nasib mereka.

 


“Dalam hal ini, adalah tidak wajar jika golongan belia ‘mengigit’ tangan yang memberi mereka makan.



“Mereka tidak wajar tepengaruh dengan hasutan pembangkang agar membenci Kerajaan BN, sebaliknya menyokong kerajaan pada setiap masa bagi memastikan BN terus memerintah negeri ini selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti,”katanya.


Untuk paparan selanjutnya sila layari laman facebook Rhu Rendang dan KLIK DISINI dan DISINI


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...