Rabu, 10 Disember 2014

RINTIHAN, KEKECEWAAN SERTA KEMARAHAN PENGIKUT PAS !!!!!


ALHAMDULLILAH KESEDARAN, KEINSAFAN mengatasi segala-galanya. INSYALLAH.

Terutama kepada Anwar Al-Juburi serta serpihan PAS yang cuba untuk menjatuhkan Presiden PAS. Berikut adalah diantara hujjah yang dilontarkan bagi melepaskan rasa geram serta marah yang tidak terhingga:

1. Nasip malang Anwar Ibrahim pada tahun 2014: 1) tak dapat jadi PM 2) tak dapat jadi MB SELANGOR 3) isteri dia tak dapat jadi MB SELANGOR 4) mahkamah putuskan dia dipenjara 5tahun 5) tak dapat jadi calon PRK kajang 6) saiful buat rayuan di mahkamah persekutuan 7) mungkin kena rehat dipenjara 8) paling best gelaran dato' seri ditarik oleh sultan selangor ha ha ha nasip kau lah anwar.

2. Tiada maaf untukmu wahai anwar ibrahim kau telah buat PAS berpecah aku tahu dana RM10 juta untuk PASMA memecah belahkan PAS dari kau anwar johari abdul yang menyerahkan pada barua radzi sila jawap wahai anwar pekak badak sebelum aku dedahkan banyak hal kau anwar cilaka.


3. Aku dapat maklumat sah kes liwat 2 anwar bebas tapi bersyarat anwar kena bubarkan PKR dan anwar ada hantar 3 wakil untuk berunding mp sp azmin dan saifudin manakala wakil umno ahmad maslan tajudin rahman mp pasir salak dan ulamak sial umno kazim elias aku tahu tawaran pada anwar dia akan dilantik ke jawatan menteri pertahanan dan kewangan aku dapat maklumat ini dari s/u pkr malaysia.


4.  UG kepala bapak hang hang gulungan kafir penyokong anwar yang bodoh tak nampak lagi ke yang anak haram tu dok tipu kita aku berani keluarkan hukum sesiapa sahaja orang melayu islam sokong anwar dia telah murtad.

5.  Ayoh semua ahli PAS bersedia untuk prk parlimen permatang pauh kali ni pastikan calon dari PAS bertanding jika PKR mahu juga kita masuk 3 penjuru pastikan PKR anak syarikat umno kalah teruk di permatang pauh pada prk bulan depan.


6.  Pertubuhan tiruan pas selsema adalah pertubuhan bodoh berimamkan wan azizah mereka mahu wan azizah dan anwar jadi ketua mereka ayoh ahli pas yang tulin kita bangkit dan perangi pas selsema ini... jangan sampai pas di kawasan anda... jom kita istihar perang terhadap pasma pas selsema ini.

7.  Khabar angin yang aku dapat si tanggang ni akan jadi MB selangor jahanam lah selangor jawapnya puaslah hati dia dia dah berjaya cantas tan sri khalid nak kata apa kan dia ni anak mas anwar cuma 1 saja aku nak hampa semua fikir dan buka mata luas2 dia ni mak dia pon dia boleh buang dan buat musuh apatah lagi rakyat selangor fikir2 lah ye...


8.  PASMA perosak jemaah.

9.  PAS tidak tubuhkan ngo Pasma.

10. Pasma ditubuhkan oleh beberapa individu tertentu tanpa BERBINCANG dgn PAS dan yg kononya nak perkukuhkan PR tapi HAKIKATNYA nak ambil alih kepimpinan Ulama.

11.             Pasma tak malu ke asyik guna bendera PAS ?

12.             Kenapa tak guna bendera Pasma?

13.          Apa niat PASMA guna bendera Pas? Adakah untuk MENGHASUT ahli PAS supaya MELAWAN presiden dan Msu?

14.      Ada juga Ustaz Pasma yg dlm ceramahnya asyik duk HENTAM presiden dan Msu.. Tak rasa bersalah ke? Nak perkukuhkan jemaah ke atau nak hancurkan?

15.             Saya pun hairan bagaimana segelintir ahli PAS boleh termakan dek agenda PasMa. Bukankah motif penubuhan PasMa mudah dibaca. Aktivitinya adalah siri-siri memburukkan pemimpin PAS dan golongan ulama. Itulah yang dapat kita lihat dan dengar melalui forum-forum mereka.

16. Apabila ulama-ulama pelapis bangkit mempertahankan kepimpinan ulama, mereka mula memberi persepsi buruk kepada ulama muda. Sebab itulah ulama muda seperti Ustaz Nasarudin Tantawi, Ustaz Nik Abduh dan ulama dalam Dewan Pemuda disindir sebagai jumud dan gelojoh.

17.             Memetik kembali pandangan saya terhadap kewujudan PasMa, saya rumuskan beberapa perkara:
a.  PasMa ditubuhkan dengan andaian jahat bahawa Presiden akan ber-UG dengan UMNO.
b.  PasMa ingin menolak Presiden dan golongan ulama daripada menerajui kepimpinan PAS.
c.   PasMa akan menjadi dalang-ganti jika PAS keluar atau dikeluarkan daripada PR.
d.  PasMa adalah platform jangka panjang sebagai persediaan untuk memenangkan golongan mereka dan menjatuhkan golongan ulama dalam pemilihan muktamar ke-61.
e.  PasMa juga menjadi platform politik jika golongan mereka tewas dalam pemilihan tersebut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...