Isnin, 7 Januari 2013

Pemimpin mendekati pemuda harapan bangsa



Rhu Rendang 05/01/2013 - Orang dewasa dan orang tua janganlah melupai sejarah mereka sendiri sewaktu berusia muda. Tidaklah rugi untuk menyantuni orang muda dengan penuh hikmah. Lagi pun,  khidmat dan layanan orang muda juga yang didambakan apabila kaum dewasa makin dimamah usia, serta tidak lagi berdaya!

Pancaroba yang menanti generasi muda bukan sedikit. Pengaruh hedonisme dan aliran pemikiran ekstrem perlu diawasi. Begitu pun, generasi dewasa tidak seyogia terlalu keras dalam urusan yang melibatkan anak-anak muda ini jika tidak mahu mereka menjauhkan diri.

Kepekaan inilah diambil oleh Pegawai Pembangunan DUN Rhu Rendang untuk mendekati pemuda-pemuda dengan mengadakan sepetang bersama mereka, yang telah dianjurkan bersama oleh Ketua Pemuda UMNO DUN dan Pengerusi JKKK Kg. Seberang Marang Pantai, Marang disebuah gerai makan.

Keceriaan anak-anak muda terserlah apabila mereka didekati oleh pemimpin yang disayanginya, minum petang bersama-sama sememangnya dinanti-nantikan sebelum menjelangnya PRU ke 13.

Kanak-kanak akan terus meniti usia remaja dan muda sebagai pewaris kesinambungan agama, bangsa dan negara.

Untuk paparan selanjutnya sila layari laman facebook Rhu Rendang dan KLIK DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...