Isnin, 21 Januari 2013

Pemimpin CAKNA Janji Ditepati



Marang 20/01/2013 – Walaupun pembangunan Daerah Marang ketinggalan jauh kebelakang daripada daerah-daerah lain di Negeri Terengganu, namun dengan keprihatinan Pegawai Pembangunan DUN Rhu Rendang, Tuan Haji Nik Dir terus memberikan perhatian sepenuhnya demi untuk masyarakat DUN Rhu Rendang untuk menikmati keindahan, keselesaan dan keceriaan sepertimana yang dinikmati daerah lain.

Ahli Parlimen Marang dan juga ADUN Rhu Rendang yang ada sekarang ini, terus mengenepikan dan tidak memberikan perhatian langsung kepada Daerah Marang berlebih-lebih lagi pembangunan di DUN Rhu Rendang sejak 30 tahun hingga kini. Hanya pandai berkata-kata, tapi tidak tak tahu untuk mengotakannya.

Pada hari ini 20/01/2013 jam lebih kurang 5.00 petang Tuan Haji Nik Dir turun sendiri membuat tinjauan dengan menyusur ditepian pantai dengan menaikki bot untuk melihat keindahan serta apa juga kekurangan yang dapat dilakukan untuk menambahbaik disepanjang tepian pantai perairan Sungai Marang, demi untuk masyarakat keseluruhannya.



Inilah yang dikatakan Pemimpin CAKNA, mengutamakan kepentingan ‘Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan’ dan ‘Janji Ditepati’.

Untuk paparan selanjutnya sila layari laman facebook Rhu Rendang dan KLIK DISINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...