Selasa, 27 Mac 2012

Pemuda, Puteri Marang dan Hulu Terengganu sertai kursus pemantapan

 
Bagi memantapkan aspek mental dan fizikal serta organisasi untuk menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 tidak lama lagi, Pemuda dan Puteri Umno Hulu Terengganu serta Marang menyertai kursus pemantapan yang dijalankan di Kuantan, Pahang, baru-baru ini.

Program tiga hari disertai 635 peserta itu dirasmikan oleh Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pahang, YB Dato’ Mohd Sharkar Shamsudin.

Turut hadir, Ketua Pemuda Umno Marang merangkap Ketua Pemuda Negeri Terengganu Encik Saiful Bahri Baharuddin; ,Ketua Pemuda Bahagian Hulu Terengganu, Encik Rosli Noorul Azhar Hassan; Ketua Puteri Umno Marang, Puan Marina Endut; Ketua Puteri Umno Bahagian Hulu Terengganu, Puan Zurina Abd Rahman dan barisan exco Bahagian masing-masing.

YB Dato’ Sharkar berkata, Pemuda dan Puteri atau `orang muda’ perlu bangkit dengan satu tekad yang jitu untuk memastikan Kerajaan Barisan Nasional kekal memerintah tanah air yang tercinta.

“Kita perlu bersedia dari segi mental dan fizikal untuk melengkapkan diri bagi menghadapi PRU 13 dan pastikan Terengganu akan kekalkan kerusi yang sedia ada dan merampas kembali kerusi daripada pihak pembangkang.”katanya.

Sementara itu, kesemua peserta yang hadir begitu bersemangat dan berjanji untuk berjuang sehingga titisan darah terakhir bagi mempertahankan agama ,bangsa dan negara daripada jatuh ke tangan pihak pembangkang.

Malah, mereka juga akan memastikan BN akan menjadi parti pilihan orang muda dan memberi undi kemenangan tertinggi kepada parti itu untuk terus memerintah Malaysia.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...