Rabu, 12 Oktober 2011

SUKAN APMT PARLIMEN MARANG 2011


MARANG 12/10/2011 – Untuk mengeratkan hubungan silaturrahim semua kakitangan APMT seluruh negeri Terengganu khasnya APMT Parlimen Marang, maka program SUKAN APMT 2011 telah pun diadakan pada hari ini 12/19/2011 bermula jam 9.00 pagi di Pantai Peranginan Kelulut, Marang, Terengganu.  Program dipengerusikan oleh En. Anuar bin Yahya dan dibantu En. Anuar bin Ali serta AJK-AJK yang dilantik bagi menjayakan program sukan yang telah diatur.


Berbagai-bagai jenis sukan telah dijalankan seperti Sukan Tembak Burung, Tendang Penalti, Bowling Kelapa, Bawa Bola Berpasangan, Lari Dalam Guni, Tarik Tali, Bawa Belon Celah Peha dan Congkak Wanita dan Karom.





Namun begitu sukan teras seperti Badminton, Futsal, Bola Jaring, Bola Tampar, Bowling, Pingpong serta Sepak Takraw telahpun diadakan lebih awal bagi memenuhi jangkamasa yang singkat sebelum berakhir bulan Oktober, memandangkan cuaca ketika ini tidak mengizinkan.

Disebelah malamnya pula pertandingan ‘Karaoke’ akan diadakan di Dewan Sivik Wakaf Tapai, Marang, Terengganu yang disertai seramai 27 orang kakitangan APMT yang dibahagikan kepada beberapa kategori mengikut umur.


Diantara rakaman gambar yang menarik disepanjang acara sukan berlangsung adalah:


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...