Jumaat, 12 April 2013

PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT, TIDAK MENGENAL ERTI PENAT LELAH

Banjir yang berlaku di belakang Masjid RUSILA

Penat, lelah dan bosan tiada dijiwa pemimpin berjiwa rakyat demi untuk memertabatkan "RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN".  Pegawai Pembangunan DUN Rhu Rendang, Tuan Haji Nik Dir bin Nik Wan Ku terus memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk warga DUN Rhu Rendang.

Jika ditafsirkan, apalah gunanya beliau memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk warga Rhu Rendang, sedangkan ADUNnya sendiri Haji Hadi Awang tidak menunjukkan minat serta tidak membuat sesuatu kepada kawasannya sejak 31 tahun yang lalu. ADAKAH ITU ADIL atau MEMBERIKAN PERKHIDMATAN TERBAIK SERTA BERKEBAJIKAN kepada pengundi-pengundinya sejak kian lama ??? KLIK

Hadi hanya sanggup bertemu dengan pengundinya di masjid saja pada hari Jumaat terutama di Masjid Rusila ???? 

Tidak pernah turun ke padang, melihat serta memberikan bantuan kepada warga Rhu Rendang ?? Nak turun jauh sekali, bahkan kebajikan di pinggir Masjid Rusila pun tidak dapat ditunaikan.

Jarak beberapa meter saja di belakang Masjid RUSILA

Tuan Haji Nik Dir juga lah yang akan memberikan perkhidmatan kepada warga disekitar Kg. Rusila. Terlalu banyak untuk diceritakan, Hanya Haji Hadi yang boleh menilaikan dirinya, adakah benar-benar memberikan perkhidmatan serta KEBAJIKAN kepada warga Rhu Rendang sepertimana yang beliau laung-laungkan.


 ADAKAH HAJI HAJI TAK NAMPAK ATAU BUAT-BUAT TAK NAMPAK ?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...