Ahad, 15 Januari 2012

T-Team Terus Kutip Tiga Mata Pada Perlawanan Kedua Liga Super

Image Detail

KUALA LUMPUR, 14 Jan (Bernama) -- Pasukan bertaraf kelab, T-Team terus mengutip tiga mata penuh pada perlawanan Liga Super setelah berjaya menewaskan Kuala Lumpur 3-0 di Stadium Hang Jebat, Melaka.

Ketua pasukan T-Team, Zairo Anuar Zalani menjadi wira pasukan tersebut apabila berjaya menyumbangkan dua gol pada minit ke-30 dan minit ke-79, manakala gol terakhir dijaringkan oleh Zacharia Simukonda pada minit ke-69.
Sabah pula mencatat kemenangan pertama apabila menewaskan Sarawak 2-1 di Stadium Likas, Kota Kinabalu.

Dua gol Sabah dijaringkan oleh Michael William Baird pada minit ke-20 dan Bobby Gonzales pada minit ke-45, manakala gol saguhati Sarawak disumbangkan oleh K.Ravindran pada minit ke-72.

Di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu, pasukan tuan rumah menewaskan Felda United 3-0.

Gol pertama Terengganu dijaringkan oleh Ismail Faruqi Asha'ri pada minit ke-11 manakala Mohamad Ashaari Samsudin menjadi wira skuad penyu apabila menjaringkan dua gol pada minit ke-73 dan minit ke-93.

Selangor pula menewaskan Perak 1-0 di Stadium Nasional, Bukit Jalil. Gol tunggal Selangor dijaringkan oleh Safiq Rahim pada minit ke-23.

Turut mengutip tiga mata penuh pada malam ini ialah Negeri Sembilan yang berjaya menewaskan Johor FC 2-0 di Stadium Majlis Perbandaran Pasir Gudang.

Dua gol pasukan pelawat dijaringkan oleh Ahmad Shakir Md. Ali pada minit ke-32 dan minit ke-48.

Sementara itu, Kedah seri tanpa jaringan 0-0 kepada LionsXII di Stadium Darul Aman, Alor Setar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...