Isnin, 11 September 2017

HANYA SEBUAH PARTI BODOH AKAN TUNDUK KEPADA SKANDAL BODOH

PADAN MUKA: Bekas ahli Wanita Umno Anina Saadudin menyoal adakah PPBM mahu melupakannya walaupun beliau salah seorang daripada 7 pengasas parti itu, sempena ulangtahun pertama PPBM hari ini [8 Sept, 2017].
Anina yang memegang nombor keahlian 0000005 berkata beliau tidak menerima sebarang undangan ke majlis meraikan ulangtahun PPBM yang diadakan di Muar, Johor, walaupun dirinya satu-satunya “wanita” yang mengasaskan parti itu.
Anina dilantik ke majlis tertinggi PPBM pada November 2016 namun dilaporkan tersingkir dari semua jawatan parti berikutan satu SKANDAL MESEJ SEKS.
Kejatuhan Anina bermula selepas tangkap layar perbualan intim dalam aplikasi WhatsApp yang didakwa antara beliau dan seorang lelaki tidak dinamakan tersebar baru-baru ini. Anina menfaikan dakwaan itu.
“Hanya sebuah parti bodoh akan tunduk kepada skandal bodoh,” katanya lapor Free Malaysia Today.
Menjadi trend politik di negara melayu Islam ini untuk mudah percaya bahan video atau gambar fitnah politik yang disebar di media sosial dan blog yang tidak ditentusahkan [bahan bukti rasmi] oleh mahkamah untuk membuat penghakiman sendiri. [nota: tidak seperti cukai GST yang kamu disahkan mesti bayar setiap hari]
Untuk rekod Anina menjadi terkenal selepas mengkritik Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak pada mesyuarat Umno Bahagian Langkawi pada 2015 dengan ungkapannya ahli Umno ‘kena kencing’.
Ia disusuli pendedahan Najib menerima sebahagian daripada RM2.6 bilion dalam akaun bank peribadinya, wang yang dikatakan sumbangan keluarga diraja Arab Saudi untuk Umno yang mana kemudian beliau menjadi ahli Umno pertama menyaman PM agar memulangkan wang tersebut kepada parti namun akibat dipecat dari Umno menjadi sebab saman itu ditolak. 
Sumber dan bersambung: KLIK DISINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...